Home    /    Contact    /    Klachtenregeling

Klachtenregeling

Klachten
Ons team gebruikt alle mogelijke middelen die voor handen zijn om zo goed mogelijk aan uw verwachtingen en wensen te voldoen. Het kan echter voorkomen dat u, ondanks onze zorgvuldige aanpak, toch niet geheel tevreden bent over een geleverd product of afgenomen dienst of heeft u de omgang tussen u en een medewerker als minder prettig ervaren. Mocht dit het geval zijn, laat het ons weten zodat we samen met u tot een passende oplossing kunnen komen.
 
In gesprek met uw behandelaar
Blijf met uw onvrede niet rondlopen, maar ga in gesprek met uw behandelaar. Als u dit lastig vindt, kan het helpen een vertrouwenspersoon mee te nemen naar het gesprek die u kan helpen de juiste woorden te vinden om uw probleem te omschrijven. Een gesprek kunt u schriftelijk aanvragen.
 
Schriftelijke klacht
U kunt de klacht ten aller tijden schriftelijk indienen, of wanneer het om een kind gaat, kan de ouder/verzorger deze taak op zich nemen. Omschrijf uw klacht zo goed mogelijk en vergeet niet uw naam, adres en geboortedatum te noemen. Ook willen wij graag weten om welke behandelaar het gaat. Stuur uw klacht naar administratie@snoerenvoetspecialist.nl.
 
Klachtenloket
Als het gesprek met uw behandelaar niet het gewenste resultaat oplevert, dan kunt u uw klacht indienen bij de klachtenfunctionaris bij het Klachtenloket Paramedici. Indien de klachtenfunctionaris onvoldoende hulp biedt, kunt u besluiten uw probleem neer te leggen bij de geschillencommissie van het Kwaliteitsregister Paramedici. Uiteraard gaan alle partijen zorgvuldig met de door u gegeven informatie om.
Mis niets van de nieuwste collecties, kortingen en acties!